vineri, 11 iulie 2008

~~~~~~~



Faz tempo que meu coração não bate assim

bune de visat cu ochii deschisi :)



songs of the day

Ivete Sangalo












Botezatu face show la Bamboo



Două evenimente de marcă vor avea loc, în acest weekend, în clubul Bamboo din Mamaia.

În această seară, renumita trupă DJ Project va susţine un concert de excepţie. Sâmbătă, de la ora 22.00, va avea loc lansarea, în premieră în ţara noastră, a extravagantei sticle Dom Perignon White Gold Jeroboam. Fastuosul spectacol a fost conceput, special pentru această ocazie, de Cătălin Botezatu. Sinonim al forţei şi al seducţiei, „şampania starurilor“ va fi prezentată publicului într-un ambient luxuriant, în cea mai pură formă, ca cea mai frumoasă bijuterie. Designul sticlei evocă o rochie haute couture, ce alunecă eteric, pe covorul roşu, fiind expresia rafinată a celor mai selecte şi fine băuturi. Drapată în aur alb, purtând semnătura unui celebru designer, sticla de Dom Perignon va putea fi achiziţionată contra sumei de 15.000 de euro, exclusiv în clubul Bamboo.

Mazăre: „Şi femeile se tunează. Cu botox, cu silicon...“






Milioane de euro au răsărit vinerea trecută, în piaţeta din faţa Cazinoului din Mamaia. Modificate, vopsite în culori stridente, strălucitoarele maşini prezentate în prima zi a Exotic Car Show au atras sute de turişti

„Nebunie şi pasiune“, aşa definesc împătimiţii de tunning plăcerea de a conduce automobile modificate. Şi, de obicei, pasiunea lor costă mult. Piaţeta din Mamaia a fost „invadată“ de mărci precum Ferrari, Chrysler, BMW, Hummer, Subaru, Audi, Porsche, Hyundai, Dodge, dar şi de mioriticul Logan. „Cel puţin zece mii de euro. Cam atât costă cea mai modestă modificare a unei maşini“, spune unul dintre participanţi. Un altul povesteşte că a lucrat la maşina sa aproape şase ani, pentru a o aduce la forma actuală. Roşu, bolidul strălucea sub soarele de iulie şi atrăgea toate privirile. „Am umblat la interior, exterior şi la partea mecanică integral. Investiţia totală se ridică la 15 - 16 mii de euro. Maşina a valorat, când am cumpărat-o, 4.000 şi ceva de dolari. La exterior am pus bară faţă, bară spate, capotă, praguri, jante, suspensii sport. Interiorul este modificat tot. Toate modificările sunt făcute în Constanţa“, spune proprietarul maşinii.

„Fetele reacţionează... grav“

Crede că „boala“ de care suferă necesită o pasiune foarte mare, multă răbdare şi, evident, foarte mulţi bani. Însă, pasionaţii de tunning recunosc un lucru: Bucureştiul conduce detaşat, atât din punct de vedere al numărului de maşini modificate, cât şi din cel al prezenţei la evenimentele internaţionale de gen. Ionuţ Popescu, reprezentantul unei firme de design auto, are un BMW pe care l-a modificat singur şi în care a băgat aproximativ 30 de mii de euro. Atunci când a cumpărat-o, maşina costa doar zece mii de euro. „Am modificat-o singur, într-un an. Trebuie să ştiţi că, în eventualitatea unei vânzări, nu iei niciodată pe maşină cât investeşti în ea. Fetele reacţionează... grav. Nu se compară cu o maşină de serie. Întorc capul tot timpul după tine, oriunde ai fi. Am mai mult succes la femei cu maşina, dar nu merg pe principiul ăsta. În primul rând, am făcut-o pentru mine. În al doilea rând, e făcută pentru public, pentru lume, să o vadă, să o admire. Am participat cu ea la expoziţii în Ungaria şi peste tot am luat numai locul I“, spune Popescu. Pasionatul de maşini povesteşte că unul dintre clienţii celebri ai firmei pe care o reprezintă este Cabral, care are un Mercedes E Classe 230, pe care a pus boxe de 5.000 de waţi. „Este o modă. Tunning-ul a început să prindă aripi în ţara noastră, însă, din păcate, nu avem şosele bune. Maşina mi-o ţin într-un depozit cu camere de luat vederi. Nu prea o scot. De zi cu zi, am un Touareg, mult mai bun pentru şoselele din România. Urmează să-l tunez şi pe el. Am comandat jante de 5.000 de euro. Sunt multe maşini modificate acum. Am văzut şi un Tico tunat. Într-adevăr, nu seamănă cu maşinile de serie. Probabil că posesorii maşinilor de acest fel sunt adevăraţii pasionaţi. Însă, dacă mergem pe stradă, oamenii tot la maşina mea se uită“, mai explică Ionuţ Popescu.

Babinciuc are AMG de o sută de mii

Se pare că cea mai valoroasă maşină din Constanţa ar fi cea a omului de afaceri Cameliu Babinciuc. Kmy, aşa cum îl ştiu apropiaţii, a dat o sută de mii de euro pe modificarea Mercedesului AMG de culoare albă pe care îl conduce. Babinciuc a considerat că pielea Versace face toţi banii, aşa că şi-a „cosmetizat“ maşina atât la interior, cât şi la exterior. Pielăria de acest gen nu poate fi procurată decât la comandă, din străinătate. „În Constanţa am mai văzut Porsche şi un Touareg alb, modificate. Însă, puterea tot din Bucureşti vine. Noi dominăm, atât în ţară, cât şi în străinătate“, a concluzionat Ionuţ Popescu.

Fratele şi prietenii, aduşi în horă

Primarul Radu Mazăre n-a scăpat ocazia de a se afişa în public nici măcar în ziua în care a împlinit 40 de ani. Sâmbătă seara, în cea de-a doua zi a evenimentului, edilul şi-a făcut apariţia la expoziţia de maşini care a avut loc în piaţeta Cazinoului din Mamaia. Şi asta mai ales pentru că a fost ziua dedicată maşinilor sale preferate, cele de epocă. A participat la concurs cu două dintre bijuteriile pe care le deţine: Dictator-ul şi Morgan-ul. Şi a fost foarte mândru de ele. Însă, şi-a adus şi prietenii şi colegii de partid în hora expoziţiei. Aşa se face că la eveniment au participat cu maşini trecute de prima tinereţe atât consilierul Nicolae Moga, cât şi viceprimarul Gabi Stan, dar şi fratele edilului, Mihai Mazăre. Sute de curioşi au contemplat exponatele, multe dintre ele maşini rare şi foarte frumoase. Evident, premiile s-au dat... bine.

Patru premii în ograda PSD-ului

Cea mai frumoasă maşină a fost ales Auburn-ul din ’36, al lui Mihai Mazăre. Stundbacker Dictator-ul sărbătoritului a fost cea mai veche maşină, iar cel mai impozant a fost considerat Jeep-ul CJ7, al lui Gabi Stan. Nicolae Moga a plecat acasă cu distincţia obţinută pentru „cea mai de teren maşină“. Consilierul PSD-ist şi-a expus Willys-ul din 1954. Au mai câştigat aprecierea juriului, format din Roxana Ciuhulescu, Radu Budeanu, Eliza Şerban, Ionuţ Barbu şi condus de Ion Ţiriac, maşinile lui Elan Schwartzenberg, soţul Mihaelei Rădulescu, un Mercedes 200 S, dar şi Excalibur-ul unui anume Marcel Butuz. Cel mai sexy automobil a fost ales un Ferrari Dino 260 GTC. Întrebat dacă face o comparaţie între maşini şi femei, Radu Mazăre a glumit făcând referire la prima zi a evenimentului, cea dedicată automobilelor modificate: „Da, acum fac. Pentru că şi femeile sunt modificate, ca şi maşinile. Mai un botox, mai un silicon“, a zâmbit, ştrengăreşte, primarul. De altfel, şi îmbrăcămintea i-a dat un aer... de gangster. Cu un „ţol festiv“ a la Jim Carrey în filmul „Masca“, şeful administraţiei publice locale a făcut senzaţie. Toţi ochii au fost aţintiţi asupra sa. Ion Ţiriac, preşedintele juriului, şi-a cerut scuze în faţa lui Mazăre, dar şi a asistenţei, că a venit îmbrăcat, tocmai de ziua edilului, ca un „băiat de la un atelier auto“. Evident, primarul a primit ovaţii la scenă deschisă. Până şi mama Roxanei Ciuhulescu a fost foarte impresionată de Mazăre şi a dorit să aibă o poză, ca amintire, cu el.


Mama lui Mazăre s-a ferit de presă

De altfel, se pare că a fost ziua mamelor, pentru că şi cea care i-a dat viaţă a participat la eveniment. Prezenţă distinsă şi discretă, mama celor trei fraţi Mazăre, Radu, Mihai şi Alexandru, a venit însoţită de câţiva prieteni şi a băut limonadă rece. A spus că nu vrea să dea declaraţii presei pentru că nu este o persoană publică, însă a recunoscut că este foarte mândră de cei trei fii ai săi.

Trandafiri de la Lucia Morariu

Doamna Mazăre a fost însoţită, de-a lungul perioadei pe care a petrecut-o pe terasa de lângă Cazino, pe rând, de Tania Budi, Liviu Tramudana sau Nicolae Moga. Apoi, după ce discursul fiului a luat sfârşit, a luat loc, împreună cu cei invitaţi de edil, pentru a sărbători ziua de naştere a lui Radu. Pe terasa cu pricina trona, lângă masa primarului, un mare coş cu trandafiri. Cartea de vizită spunea scurt: „La mulţi ani! Lucia Morariu“. Însă, secretarul de stat din cadrul Ministerului Comerţului şi Turismului nu a vrut să recunoască faptul că l-a cadorisit pe Mazăre cu trandafiri galbeni. „Este o chestie personală. Dacă vrei să afli mai multe, întreabă-l pe el“, a replicat Lucia Morariu.

Dominator-ul expoziţiei

Duminică, ultima zi a evenimentului, a fost dedicată maşinilor de lux. Mercedes-uri de sute de mii de euro, Porsche-uri, Jaguar, Bentley, Lamborghini-uri, Ferrari, Aston Martin şi alte mărci, „interzise“ oamenilor cu venituri modeste, au fost expuse spre deliciul celor prezenţi. Admirate şi dorite, probabil că exponatele vor face obiectul visurilor multor dintre vizitatorii de ieri ai expoziţiei Exotic Car Show. Însă, fără doar şi poate, vedeta zilei a fost un impunător Ford Dominator, înmatriculat în Braşov. Chiar dacă majoritatea exponatelor au fost aduse din Capitală, nici constănţenii nu s-au lăsat mai prejos. Au fost arătate lumii maşinile deputatului PSD Eduard Martin şi cea a omului de afaceri Cameliu Babinciuc. Primul are un Lamborghini Gallardo din 2007, serie limitată nera, cu motor de 5000 centimetri cubi şi 520 de cai putere. Babinciuc şi-a adus în piaţetă bijuteria albă: un Mercedes SL 55 AMG din 2006, tunat în Germania.

Mazăre: "Auburn-ul meu e ca femeia: cu picioare lungi, faţă frumoasă, fără air-baguri, fină şi comodă“


Edilul Radu Mazăre va fi vedeta ediţiei de mâine a emisiunii Pro Motor, difuzată de postul ProTV
Programul prezentat de Roxana Ciuhulescu îi dă ocazia primarului Constanţei să-şi laude iubirile pe patru roţi. Cum nicio femeie nu s-a dovedit a fi constantă în viaţa junelui prim ce conduce destinele oraşului, se pare că automobilele au întâietate în viaţa personală a lui Mazăre.
Colecţionar împătimit, controversatul primar a acceptat să se întâlnească cu echipa emisiunii de la ProTv chiar la el acasă, pentru a-şi prezenta colecţia de maşini rare. La Pro Motor, curioşii au ocazia să descopere cum arată un Studebaker Dictator din 1937 sau o replică Auburn din 1934. Cele două maşini proaspăt achiziţionate de Radu Mazăre se adaugă unei colecţii care mai include un Willis, un Morgan, o Toyota, dar şi o replică după un Lincoln Zephyr. Şi pentru a fi în ton cu maşinile, Mazăre a sosit la întâlnirea cu Roxana Ciuhulescu într-un costum model al anilor ’40, creaţie Doina Levintza. Prezentatoarea a aflat de la primarul Constanţei că la birou şi prin Mamaia merge întotdeauna la volanul Auburn-ului, o maşină cu un motor foarte puternic de 5,7 l, de Corvette, o maşină cu bord de lemn şi inserţii metalice, cu volan de lemn şi cutie automată, dar fără centuri de siguranţă pentru că pe vremea aceea automobilele nu erau prevăzute cu aşa ceva. În viziunea edilului, acest autoturism este ca o femeie: cu picioare lungi, faţă frumoasă, fără air-baguri, fină şi comodă. În schimb, Mazăre compară Studebaker-ul Dictator din 1937 cu un alt gen de femeie: o doamnă pe la 40 de ani, elegantă, distinsă, impecabilă şi foarte puternică. Cât despre automobilul său Willis, Mazăre a mărturisit că este o maşină de campioni, un model pe care l-a condus chiar şi Fidel Castro, când a câştigat Havana, dar şi americanii, când au ieşit învingători din al Doilea Război Mondial. Abia trecut de pragul celor 40 de ani, Mazăre a dezvăluit că mama sa cunoaşte toate mărcile de maşini, dar mai ales pe cele pe care le posedă el. Însă nu a vrut să deconspire cât l-a costat colecţia de frumuseţi pe patru roţi şi nici de unde le-a achiziţionat. Întrebat când va scoate taxa auto de la intrarea în Mamaia, Radu Mazăre i-a spus Roxanei Ciuhulescu că nu are de gând să facă acest lucru pentru că îl ajută să plătească spectacolele de dans şi muzică pe care le oferă turiştilor, dar şi pe cele aviatice sau pe apă. Şi pentru că iubeşte muzica, primarul constănţean a mai declarat pentru Pro Motor că în maşină ascultă, pe timpul zilei, numai muzică latino-americană, pentru a fi în ton cu vacanţa, iar seara se desfată cu ritmuri greceşti.