vineri, 27 iunie 2008

metrosexual sau gay?


tot aud de metrosexuali. de fapt, am început să aud despre ei acum câţiva ani. şi se tot vorbea, aşa cum se discută acum despre emo. se zicea ca beckam este cel mai de vază metrosexual, ca brad pitt ar fi exemplul perfect.. oricum, asta chiar nu contează. aseară am fost să mă epilez. nici ăsta nu-i vreun eveniment. însă, pentru că m-am împrietenit cu cosmeticiana de la salonul unde mă duc, îmi povesteşte de fiecare dată câte o păţanie. de data asta am discutat un subiect de-a dreptul HOT: bărbaţii care se epilează. cică sunt şi ăstia de mai multe categorii, ca muierile. bun... să vedem: bărbaţi care se epilează pe fund, alţii pe picioare, alţii pe piept, pe spate, pe mâini, axial şi chiar inghinal. asta e cea mai tare fază. să te duci în faţa unei tipe, să te dezbraci şi în loc să faci pe bărbatul, să pui săraca duduiţă să-ţi ia părul de pe... ouţe :)) am murit de râs, credeţi-mă. sincer, mi se pare normal să ai grijă de tine, indiferent de sex. însă, ca bărbat, să te duci la cosmeticiană ca să te epileze inghinal, mi se pare chiar prea mult. mi-a spus despre un fotbalist care se epilează pe picioare pentru că-l deranjează din cauza jambierelor. aici chiar înţeleg. pe piept, pe spate, axial... este normal. şi inghinal este normal, dar nu la cosmeticiana din cartier. oricum... bobmboana de pe colivă este alta. înţelegem orice intenţie de a scăpa de părul de pe corp. eu una chiar înţeleg, serios. dar care-i, fraţilor, treaba cu pensatul?? cum se poate pensa un bărbat aşa cum o face o femeie? cum poate un mascul să vrea sprâncene subţiri şi arcuite, ca ale unei dame? cum poate sta un astfel de specimen 45 d eminute la pensat???? asta chiar n-o mai pot înghiţi! serios. eu nu pot înţelege. bărbatul ăla ori este gay ori e dus cu pluta.

2 comentarii:

Anonim spunea...

fff tare. Dar nu mi te imaginam o roza.
Dar am si o obiectie, baga si blog-ul lui george ca este cam suparat la adresele de mail ca el nu prea are trafic pe el. Mercic!
A sa nu uit: Irina

Corina spunea...

gataaa.. e si georgica :)