luni, 29 iunie 2009

Dana Marijuana: „Fostul sot este sprijinul si echilibrul meu"


Când te întorci în muzică?  

Deja am intrat în studio, am înregistrat deja prima piesă, „Stilul meu". Coleborez cu Şase şase şi cu Ganja. Este un proiect pe care îl continui după zece ani. O să fie tot hip-hop. Voi fi văzută într-un alt stil, atât din punct de vedere vestimentar, cât şi ca atitudine. 

Acum te vedem altfel. Eşti mai feminină, ne arăţi o altă Marijuana decât cea pe care noi o ştiam pe vremea când cântai.

Aşa simt eu. Aşa mă îmbrac şi aşa mă simt eu. 


Fetiţa ta ce face? 

Este bine. Învaţă poezioare şi cântecele. 

Ai avut o perioadă foarte agitată în plan personal. S-au mai calmat lucrurile? 

Toţi avem perioade mai grele. Dar a trecut. Am învăţat multe din aceste experienţe. 

Ai o nouă relaţie, care să te ajute să treci peste momentele dificile? 

Pot să spun că mă înţeleg foarte bine cu fostul soţ. El este sprijinul şi echilibrul meu la ora asta. 

V-aţi împăcat? Formaţi din nou un cuplu? 

Păi noi ne certam mult, dar cred că actele în sine şi ideea de legat pe viaţă ne-a cam speriat, dar acum totul este perfect. Ne înţelegem şi totul este OK. 

Staţi împreună? 

Nu. El stă la Ploieşti, unde am stat şi eu o perioadă, iar eu la Bucureşti. Dar ne întâlnim foarte des. 

Cum te-a ajutat arta? 

A fost mereu călătoria mea şi relaxarea mea. 

Ce vedete ţi-au purtat bijuteriile? 

Multe. Acum mi-o aduc aminte pe Anda Adam. 

Câţi prieteni mai ai în lumea muzicală? 

Nu am avut niciodată prieteni în lumea asta. Doar colegi, cunoştinţe... relaţii şi atât.

http://www.bzc.ro/sectiuni/interviu-bzc/dana-marijuana-fostul-sot-este-sprijinul-si-echilibrul-meu-galerie-foto-67974.html

Niciun comentariu: