vineri, 3 iulie 2009

end of the road

Astăzi m-am decis! Poate aveam nevoie să mă trezesc într-o dimineaţă, să văd ceva şi apoi să vreau să o iau de la capăt. ete că a venit şi ziua aia. de azi vreau să mă schimb, să-mi schimb viaţa şi să fac lucrul pe care ar fi trebuit să-l fac de foarte mult timp. trebuie să-mi "omor“ fantomele... din prezent. ah, da... aşa sunt eu mai specială. eu am fantome în prezent, nu în trecut, aşa cum ar fi normal. aşa că... gata! de astăzi toate se vor schimba...  

de ce? pur şi simplu nu mai pot. a.. şi mai este ceva. aseara am descoperit că se poate şi mi s-a luat ceaţa de pe ochi şi am văzut că există şi alţi oameni pe lumea asta. fără să vreau şi fără să-mi dau seama am văzut pe altcineva. o persoană care mi-a luat... gândul. :) şi oricare ar fi situaţia... e clar. GATA!



Niciun comentariu: