luni, 13 iulie 2009

vreau nanee

Sunt foarte obosită şi din cauza asta sunt f nervoasă. Mă doare capul, am o dispoziţie incredibil de nasoală şi parcă nu pot să gândesc (ştiu cel puţin o persoană care va spune că eu nu gândesc de obicei). Încerc f tare să mă concentrez şi nu-mi iese schema.  Am ajuns să visez să dorm mai mult, eu cea care terorizam pe toată lumea cu trezitul meu prea de dimineaţă. Şi am ajuns să adorm la 10. Clar... îmbătrânesc. Spre exemplu, aseară, în jur de 10, mintea mea refuza să mai răspundă la stimulii exteriori. abia conduceam... şi-mi doream f tare să ajung acasă, să mă bag în pat şi să adorm rapid. ceea ce am şi făcut. în acelaşi timp, mamaia şi tataia aveau o treabă: se jucau cu telefonul mobil. nu ştiu ce avea ăla, da' lor li se părea că nu mai funcţionează. MORALA: până şi Licuţă şi Diduţa adorm mai târziu ca mine. e grav :)

Niciun comentariu: