luni, 3 august 2009

To dream or not to dream...

de multă vreme visez destul de urât. dacă nu urât, foarte agitat. dacă nu agitat, deprimant... şi tot aşa. nicidecum frumos. surpriza a fost să mă trezesc într-o dimineaţă şi să-mi aminteasc ce am visat în noaptea aceea... mai bine nu-mi aduceam aminte. vi s-a întâmplat vreodată să vă treziţi din somn şi să realizaţi un lucru pe care l-aţi reprimat, numai de frica urmărilor?? să realizezi că vrei o chestie şi că nu o poţi avea?! e nasol. şi aşa visul meu frumos s-a transformat în ceva foarte urât pentru mine. de obicei îmi place să fiu foarte sinceră, atât cu mine, cât şi cu cei din jurul meu. de fiecare dată când aleg (inconştient) să mă mint... e nasol. acum ce fac?!.. a fost prima întrebare a acelei zile. nici acum nu am găsit răspunsul. iar visul ăla mă urmăreşte ca o fantasmă... de ce un vis frumos trebuie să se transforme într-o realitate urâtă?!?! nu-i corect :P

Quote of the day

In dreams you are mine...in real life you are just a dream .....i'm going to sleep and dream about you...

Song of the day


Niciun comentariu: