joi, 3 septembrie 2009

happy birthday to meeee :D

Astăzi e ziua mea. zi frumoasă ca mine?!?! :)) experienţa celor 27 de ani pe care i-am trăit până acum mi-a arătat că ziua mea este una foarte agitată. să vedem ce-o fi azi. bilanţul l-am făcut în urmă cu ceva săptămâni şi a ieşit binişor. se putea şi mai bine, însă nu mă pot plânge. şi, da... fac 28 de ani. "prea mulţi“, spun mereu când sunt întrebată câţi ani am. însă, de fiecare dată realizez că nu sunt decât un copil mare, îndrăgostit de pucca şi hello kitty, un kinder cu scăpări de om mare. :) probabil că îmi doresc să realizez mai mult decât o să pot într-o singură viaţă. însă nu renunţ la nici un vis pe care îl am acum. nu-mi voi permite să renunţ la planurile mele, nu voi face rabat de la nimic. nu voi şterge nimic din lista de "to do“ şi poate că ambiţia mea de a nu mă lăsa doborâtă este cea mai mare calitate a mea. probabil... încă nu sunt sigură că nu-s varianta feminină a lui Don Quijote ;) aş vrea să fiu mai puţin naivă, mai puţin visătoare şi mai răbdătoare. mi-aş dori să fiu mai îngăduitoare cu mine şi să nu mă mai cert atât (asta nu cred că o voi putea face), să nu mă mai intereseze atât de tare ce spun cei din jur şi să fiu mai puternică. mi-aş dori să pot renunţa la "ceva-ul“ pe care îl iubesc şi care îmi face mai mult rău decât bine. dar nu pot. ar trebui să mă las să văd şi partea bună a situaţie şi să nu mai pun mereu răul în faţă. şi să fiu mai sigură pe mine.

pam pam Happy birthday to meee :D



2 comentarii:

Anonim spunea...

La multzi ani, Cori! Nice Nickelback! :D

Corina spunea...

ms :):* si... da! cori stie ;))