miercuri, 30 decembrie 2009

Dorinţe


mi-aş dori să scriu mai mult

mi-aş dori să mai am inspiraţie, să-mi pun ordine în viaţă, în gânduri şi în inimă 

mi-aş dori să iubesc. pe altcineva

mi-aş dori să râd, să cânt, să admir

mi-aş dori să fiu rea şi în acelaşi timp bună

mi-aş dori să mă trezesc în fiecare dimineaţă spunând: ce bine că sunt!

mi-aş dori să trăiesc

mi-aş dori să sper

mi-aş dori să fiu optimistă

mi-aş dori să citesc în loc să mă uit la filme

mi-aş dori să mă las de fumat

mi-aş dori să văd oamenii din jurul meu. să-i simt, să-i "miros“

mi-aş dori să fiu mai iertătoare

mi-aş dori să fiu iubită

mi-aş dori să te uit

mi-aş dori să slăbesc

mi-aş dori să cred

mi-aş dori să râd în loc să plâng

mi-aş dori să dăruiesc ceva lumii

mi-aş dori să nu mă mai las copleşită

mi-aş dori să uit

mi-aş dori să îmi amintesc

mi-aş dori să am mai multă putere

mi-aş dori sănătate pentru cei dragi mie

Tata mi-a zis mereu să spun că-mi doresc, nu că vreau. Din cauza asta, eu mereu mi-am dorit, nu am avut puterea să vreau.

aşa că... îmi doresc din tot sufletul să vreau


să vedem câte dorinţe voi vrea să-mi împlinesc în 2010 :)



Niciun comentariu: