joi, 28 ianuarie 2010

Fără sare nu e viaţă


de două zile fac injecţii şi iau pastile. evident, spatele meu "mirific“ s-a gândit că ar fi bine să facă pe nebunu'. sau, cum a spus cineva... are o personalitate de n-ai mai văzut. face mereu aşa cum vrea el. mai pe scurt, am avut o maaaare criză. dureri d-alea îngrozitoare care m-au împiedicat până să şi conduc. încet, încet... durerile trec. iau locul altele, dar nu fizice... una dintre cele mai urâte chestii este că fac injecţii. ceea ce n-am mai prestat de muuuuult timp. dacă facem abstracţie de vaccinul împotriva gripei porcine. şi, minunatul lichid care-mi intră in fesă (azi a fost ziua fesei drepte) mă împiedică să mănânc sare. VAI DE STELUTZA MEA NOROCOASĂ!!! ieri, înainte să mă duc la doctor, mi se făcuse poftă teribilă de pizza. da, ştiu, ţin regim... n-am voie.. bla bla. mi-era POFTĂ adevărată. numai că, ajung eu la medic, îmi dă vestea cu sarea şi universul meu pofticios s-a destrămat. deci... pofta de pizza persistă ca şi coafura la New York. şi nu cred că mai este cazul să spun că visez la sare, nene. mi-aş dori să fiu copilu' ăla ameninţat de drobul de sare... măcar să-i simt gustul în timp ce-mi turteşte faţa. urât spus, ştiu! visez la cartofi cu sare, la peşte cu sare, la omleta mea preferată, cu brânză topită, la muşchi file, la castraveţi, la iaurt. da, da... ştiu, sunt nebună. nu-mi place iaurtul decât cu sare. sincer,. mi-e poftă până şi de chestiile sărate pe care în mod normal nu le-aş mânca. nu mai pun piper în mâncare pentru că piperul fără sare este... fără sare şi piper :D ce mă fac? mai am 3 injecţii de facut şi muuulte pastile de luat. adică cel puţin o săptămână de abstinenţă de la sare. şi mănânc dulce... asta, aşa... că tot ţin regim :))


Tnt Cu Marius Moga - Fara Gheata Nu E Viata
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: