miercuri, 3 noiembrie 2010

Mică pauză de linişte - Azi nu, nu, nu!!!!

Astăzi nu suport nimic. Nu mă suport pe mine, nu-i suport pe alţii, mă enervează o voce, mă scoate din minţi zgomotul scos de un lanţ, mă înnebuneşte soneria unui telefon, mă irită un gând, mă stresează o persoană... Şi tot aşa... lista poate continua: o discuţie, o stare, durerea de cap, cum îmi stă părul, cum mi-am prins părul, cum m-am îmbrăcat, pe cine caut în gând, orele care trec prea greu, persoane pe care trebuie să văd, întrebări pe care trebuie să le pun, răspunsuri pe care sunt nevoită să le ascult, explicaţii, agitaţie, goană după nimic, liniştea dinaintea furtunii, aşteptare...

Totuşi... mă calmează ceva:

http://www.descopera.ro/natura/7603774-macrocosmosul-vazut-de-foarte-aproape-foto

şi



Niciun comentariu: