luni, 6 decembrie 2010

Mică pauză de linişte - A venit Moşu'


Lui Ricky, Moş Nicolae i-a adus primul îngheţ. de dimineaţă, micul de el stătea în parcare zgribulit, alb şi străluci de la gheaţă. dar s-a remediat repede situaţia :D eu, pe de altă parte, abia aseară m-am gândit la Moşul. şi mi-am amintit că nu i-am scris şi că nici lui Moş Crăciun nu îi voi trimite vreo scrisoare. de ce? păi... simplu. nu cred că-mi doresc ceva mai mult decât am. în acest moment cel puţin... nu îmi mai pot dori nimic. şi nu voi scrie toate clişeele lumii, dar voi spune atât: mămica mea este sănătoasă, Diduţa este liniştită, Licuţă merge singur chiar şi până la baie, Andra mea este fericită şi îşi găseşte timp să mă întrebe: "ce faci, copilu'?“, există oameni cărora le pasă de mine, am unde pleca de dimineaţă, dar şi unde să mă întorc. şi, cel mai important,este linişte în jurul meu. multă linişte. şi... începe să fie foarte bine :)

ce aş mai putea să îmi doresc?

probabil că Moşii aduc întotdeauna ce-ţi lipseşte, nu neapărat ce-ţi doreşti... poate că asta este minunea...

Niciun comentariu: