duminică, 16 ianuarie 2011

Parfumul unei femei spune despre ea mai multe decât proba grafologică. Christian Dior

Sunt absolut disperată după parfumuri. Mi-aş dori să am, la un moment dat, toate parfumurile din lume. TOATE. :D am câte un parfum pentru fiecare stare, mă dau cu parfum în funcţie de ocazie, de felul în care mă îmbrac sau de oamenii cu care urmează să mă întâlnesc. Există situaţii în care "mi se pune pata“ pe un parfum şi nu-l mai las o bună perioadă de timp. în alte dăţi, fiecare zi are o altă aromă, ca şi cum nu mi-aş găsi starea şi nu mi-aş putea stabili identitatea. la un moment dat mi-am considerat memoria olfactivă cel mai mare duşman. mă îndrăgostesc de mirosuri mai degrabă decât o fac de oameni, iar memoria unor persoane este mai mereu alăturată de cea a parfumului pe care-l purta într-o anumită clipă. şi asta mă termină uneori, pentru că simt că parfumul mă urmăreşte, nu omul. este ciudat, nu?! şi, uneori, îmi reneg un anumit parfum numai pentru că mi-a fost alături într-o clipă dureroasă. atunci nu-l mai vreau. parcă ar fi vina lui:)

câteva dintre parfumurile care-mi însoţesc clipele în ultima vreme:
















2 comentarii:

Alice's Blog spunea...

Paco Rabanne - Million - e demential!

Corina spunea...

îl voi încerca. mulţu pt sfat :)