miercuri, 22 august 2012

Meniu de dietă: Salată de cartofi cu pui şi măsline verzi


Cel puţin o perioadă nu mai facem prăjituri (cred).

Ţineţi dietă şi nu ştiţi ce să mâncaţi la prânz, la serviciu?!?
Şi eu am dilema asta. În plus, uneori mai "sufăr“ şi din cauza lipsei de timp. Azi am fiert nişte cartofiori, am pus pe grătar jumătate de piept de pui şi le-am.... împreunat. Pt un gust mai bun am adăugat măsline verzi. Ştiaţi că măslinele verzi au mult mai puţine calorii decât cele negre??

Dacă vreţi adăugaţi o picătură de ulei de măsline şi lămâie. Eu am preferat simplu.

Mâncărica asta se păstrează bine şi poate fi mâncată cu uşurinţă la serviciu. În plus, puteţi fi siguri că până la terminarea programului nu vă va mai fi foame.

Nu uitaţi: cel puţin 2 litri de apă pe zi! :)

Enjoy!

2 comentarii:

Cristi spunea...

Pare delicios.

Corina spunea...

Este :) Merită să încerci. Dacă nu ţii dietă pune puţin unt