joi, 12 iunie 2008

Bârfa zilei

Gurile rele spun că noul şef al GNM, Constantin Gheorghe Rusu a vizitat astăzi minusculul birou al lui Vasile Petro. încurcat, Sile al nostru s-a scuzat din cauza lipsei de spaţiu. Că doar două birouri aparţin Gărzii, restul fiind ale Agenţiei de Mediu. Rusu este cam vorbăreţ şi are un accent ciudat. sau cel puţin aşa mi s-a părut mie, că aduce la vorbă cu un arabiţoi. pardon.. nu mie, ci gurilor rele ;)) aşa... mai departe. comisarului general îi cam place să vorbească în limbaj de cartier: "pizda mă-sii“, "pula“, "ciordeală“ şi "mânca-v-aş“ au fost cuvinţelele omului venit din Capitală, ce au putut răsuna dincolo de uşa întredeschisă a biroului lui Petro. mai jos, vă prezint frânturi de dialog. vă întrebaţi dacă am tras cu urechea? nici măcar nu a fost nevoie. Rusu vorbeşte ca italianul... tare, repede şi... degeaba.

C.G.R. (discuţie la telefon): "Îl bag în pizda mă-sii (...) Premierul vrea aşa (...) ăştia-s tâmpiţi?“

C.G.R.: "Eu am avut o discuţie cu nişte tâmpiţi care consideră că..“ (mai contează ce cred ăia??)

C.G.R. (la telefon, îi spunea unui anume Cristi... probabil despre şeful GNM Bacău): "Primarul din Bacău vrea să-l destitui dacă am argumente. S-au certat şi se pare că va rămâne acelaşi primar. Cristi, îţi trimit nişte acte şi vreau să te uiţi numai tu...“

C.G.R: "O să vă invit să vorbim, pe toţi. Să spuneţi, bă, mânca-v-aş eu am problema aia şi aia (..)
Ăla de la Apele Române (Babu de la DADL) are probleme de comportament (...) O să-l ciordesc când o să plec. (despre un plic) (...) Eu sunt adeptul politicii paşilor mărunţi“


Săracul Petro al nostru n-a apucat să spună prea multe. şi-a dat niţel cu părerea despre plaje şi despre controale ("Ne ducem de 20 de ani în aceleaşi unităţi“). în rest, a ţinut să-şi impresioneze noul şef, făcând pe barmanul: "ceva, o apă, un ceai...“

Pam pam :D

Niciun comentariu: