luni, 23 iunie 2008

să fii cuminte!


de câte ori nu aţi auzit, fetelor, acest indemn? pe mine, sincer, ma scoate din minţi când se trezeşte vreunu să-mi spună "să fii cuminte, cori!“.
1. sunt cuminte dacă mă faci tu să fiu
2. chiar dacă încerci să mă faci, este posibil să n-am chef
3. eu pot spune că sunt, dar de fapt să nu fiu. şi nu vei afla vreodată, că aşa suntem noi femeile, avem talent. surprinzător, când sunt secretele noastre, ştim să le ţinem. cu ale altora avem noi probleme ;)
4. tu îmi zici mie să fiu cuminte când eu ştiu că tu nu vei fi?!?!?!
5. până la proba contrarie sunt întotdeauna cuminte >:)
pe de altă parte, nişte vorbe nu fac nici măcar doi bani. este genul de situaţie stupidă în care, după două săptămâni te întreabă: "puiu, tu mă iubeşti??“. şi tu, cu un zâmbet tâmp pe buze îi răspunzi: "tu ce crezi? evident!!!“. dar nu aude DA-ul ăla din gura ta nici mort. ooooffff. cred că o să mă apuc să scriu un ghid de folosire a femeii. uneori mă mir şi eu că, după o anumită experienţă acumulată, bărbaţii neagă complexitatea femeii. dragilor, suntem mai mult decât vreţi voi să vedeţi. şi noi înşelăm, şi noi minţim.. numai că facem totul mai subtil şi mai cu tact. dar voi nu vreţi să realizaţi. pe de altă parte, cel mai mare duşman al vostru este simţul mult prea dezvoltat al proprietăţii. "eşti numai a mea, nu??“. dar, vai, la naiba, clar! te-ai putea îndoi de asta vreodată? numai a ta, forever and ever! bleah
din păcate, ăsta este adevărul. şi mă sperie că văd din ce în ce mai multe femei neîncrezătoare în bărbaţi. şi pe bună dreptate. în seara asta vorbeam cu fetele mele şi ne-am trezit generalizând. apoi, din plăcerea noastră de a ne contrazice, ne-am dat seama că poate nu-i bine să-i băgăm pe toţi într-o oală. că poate nu-s toţi la fel. pe drum spre casă am realizat că din anumite puncte de vedere sunteţi toţi o apă şi un pământ. indivizi stăpâniţi de dorinţe şi de instincte grobiene. dar, cu toate astea noi pe voi vă vrem. că dacă am fi vrut altceva am fi ales gay cu apucături de emo. aşa naşpa cum sunteţi, tot unu` de teapa voastră căutăm.
concluzia pe seara asta: să vă ia dracu`! femeile ar trebui să fie complicate în felul ăsta, nu voi.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Barbatii este porci...de-asta ne iubiti :)