marți, 23 septembrie 2008

Monica Tatoiu: „Mazăre este un golan“


Omul de afaceri Monica Tatoiu l-a caracterizat foarte acid pe edilul Constanţei, Radu Mazăre.

Invitată, sâmbătă, la emisiunea Fabrica, de pe postul Realitatea TV, Tatoiu a vorbit despre primarul care a spus despre el: „Umblu cu maşini decapotabile, cu gagici, dar am făcut treabă“. „Eu l-am caracterizat odată, la sfârşitul campaniei trecute, în 2004, şi dacă nu se întâmpla ceva atunci şi nu pierdea PSD-ul, probabil că ajungeam cu dânsul la tribunal. Este exact genul de golan, şi o spun cu mare responsabilitate - familia soţului meu este din Constanţa - aşa cum nu ar trebui să fie. Am văzut recent, la Realitatea, acel poliţist care încerca să oprească ocuparea spaţiului public. Spaţiul public în România este ocupat de acei oameni care, cu bani, cumpără orice. Nu mai există limite. Din cauza asta România este neguvernabilă, din cauza unor astfel de oameni, care au nu numai bani, mai au şi putere şi pot să distrugă orice în jurul lor“, şi-a încheia pledoaria, foarte revoltată, Monica Tatoiu.

Niciun comentariu: