sâmbătă, 5 martie 2011

Mică pauză de linişte: Forever & Never

Există chestia aia forever and ever? Nu mă refer neapărat la dragoste, ci la orice poate să fie un element important în vieţile noastre. Mai avem siguranţa pe care am simţit-o în povestirile despre tinereţile bunicilor noştri? Mai ştim ce ni se întâmplă mâine, încontro ne duce viaţa, cu cine ve vom trăi zilele, dacă va fi forever sau doar o lună sau un an?... avem vreo certitudine oarecare, vreo siguranţă.... orice? Eu nu o am. Încerc să o găsesc. Nici în mine nu sunt foarte încrezătoare... Totuşi...

Zilele astea mi s-a spus poate cel mai frumos lucru. Fără intenţie, fără nimic. Pur şi simplu am înţeles că nu avem mereu parte de chestii forever and ever... ci şi de situaţii fără început şi, mai ales, fără sfârşit. Care-i varianta cea mai bună?!

Niciun comentariu: