sâmbătă, 5 martie 2011

Pisi monstruleţu'









3 comentarii:

cetateanul_turmentat spunea...

Frumusel...Cred ca adormi imediat cand incepe sa toarca...Sau toarce zgomotos?
Ce varsta are? Si cum l-ai numit?
Eu am avut un birmanez si il numisem Vanghele...
S-ar putea sa razi, dar nu avea nicio legatura cu Marean ot Bucuresti sau Ferentari...
Il cumparasem pentru fosta mea sotie, chiar de 25 martie 1999, adica de Buna Vestire sau Vanghelismolu - in dialectul aroman...Si de aici, i-am dat numele Vanghele...
Nu il mai am...I l-am lasat ei cand ne-am despartit...Nici nu stiu daca Vanghele mai traieste...Au trecut 12 ani de cand se nascuse si aproape 11 ani de cand eu si sotia mea ne-am despartit.

Corina spunea...

nu este pisi meu... mi-a fost musafir pt o seară. e un pisi maidanez pe care, din păcate, nu îl pot lua la mine. dar l-am luat sa-i fac băiţă şi să-l alint puţin. a fost la SPA :D oricum, are cineva grijă de el, nu-i chiar al nimănui

Corina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.