joi, 19 noiembrie 2015

Pui crocant cu parmezan şi spanac

O reţetă simplă, delicioasă, se prepară repede şi este minunată pentru prânz sau pentru cină. Am găsit reţeta pe www.goodfood.ro.

Ingrediente

1 albuș
5 linguri de parmezan
4 piepți de pui, fără piele și dezosați
400g de cartofi, tăiați cuburi
140g de mazăre congelată
frunze de spanac
1 lingură oțet de vin alb
2 linguri ulei de măsline

Mod de preparare

Se încinge grillul la treapta de mijloc și se tapetează o tavă cu folie de aluminiu. Se bate albușul cu un pic de sare și de piper. Se dă parmezanul pe răzătoarea mică. Se dau piepții de pui mai întâi prin albuș, apoi prin parmezan. Se coc sub grill 10-12 minute și se întorc o singură dată pe partea cealaltă, până prind o culoare maronie.

Pentru garnitură am folosit spanac congelat. Am tăiat mărunt o ceapă mică, am călit-o, apoi am adăugat spanacul. Atunci când spanacul s-a dezgheţat am adăugat trei linguri de pasată de roşii, apoi am adăugat sare şi piper.

Enjoy!

Un comentariu:

rosy123 spunea...

Thank you for this very good site, really a mix of good and interesting ideas. Above all, keep it up. Good luck
Regards

voyance directe rapide