duminică, 23 noiembrie 2008

Mazăre: „Înainte de Bac am fugit la o studentă de anul patru“


Sunteţi singurul dintre cei trei fraţi care seamănă foarte bine cu tatăl, un bărbat foarte frumos. Aţi avut succes de mic la femei?


Da, am avut. Îmi amintesc că în clasa a 12-a, înainte de bacalaureat am fugit la o studentă care era anul patru. Şi am stat vreo lună la ea. Mama era să facă infarct. Sper că nu i se trage boala de inimă din cauza asta.

Răducu, fiul dumneavoastră atrage deja atenţia presei. Are un cont de hi5 foarte frumos şi plin de fete. Vă moşteneşte din acest punct de vedere?


Dacă fraţii mei nu au copii, iar prietenii mei nu prea au, el a cam crescut în gaşca noastră. Este copil de trupă. Noi chiar glumeam că peste 20-25 de ani o să înceapă să spună „mi-a murit un prieten din copilărie pentru că era bătrân“. Spre exemplu, este foarte bun prieten cu nea Moga (n.r. - consilierul local PSD Nicolae Moga).

Am observat. Răducu a fost primul prieten al lui Nicolae Moga pe hi5.


Da, aşa a crescut. Ca un băiat de trupă.

Îl învăţaţi cum stă treaba cu femeile, ce are de făcut de acum înainte?

(râde) Asta poţi să-l întrebi pe el.

Ce relaţie aveţi cu familia? Când aţi ieşit ultima dată la cină împreună? Vă vedeţi des?

Ne vedem des. Ieşim foarte mult împreună, mergem cu toţii în vacanţe. Cu mama băiatului am o relaţie mai mult decât civilizată, vorbim foarte des. Cu fraţii mei şi cu mama mă văd zilnic. Ne întâlnim ca să luăm masa împreună.

Au existat multe zvonuri maliţioase, în special în legătură cu faptul că aţi consuma droguri. Revenim la cei care v-au văzut crescând şi care au exclus din start varianta că v-aţi droga.

Eu am o viaţă atât de plină, bogată şi fericită, încât nu am nevoie de evadări de genul ăsta.

Dar cum v-au afectat imaginea şi viaţa aceste zvonuri?

Pe mine mai puţin m-au afectat, pentru că m-am tăbăcit. Mama a suferit mai mult. O consumă, pentru că este mamă. Ca orice mamă.

Cine vă este cel mai bun prieten?

Nu pot să vă spun nume. Dar am prieteni. Am foarte mulţi prieteni şi suficient de mulţi prieteni de suflet.


Care dintre fraţii dumneavoastră era mai zvăpăiat în copilărie. Despre unul am aflat că lega cărţi atunci când se stricau, iar despre celălalt, că era mai melancolic, mai visător.

Ăla visător face politică (n.r. - Alexandru), iar celălalt este un tip de nădejde (n.r. - Mihai).

Va face şi Mihai politică? Când îl veţi scoate şi pe el în faţă?

Nu, nu vrea aşa ceva. Sunt suficienţi doi în politică. Nu, nu, nici nu se pune problema.

Ce sport extrem nu aţi apucat să încercaţi, v-aţi dori şi sigur îl veţi practica la un moment dat?

Nu m-am gândit la altceva, în afară de ceea ce fac.

Preferaţi maşinile pentru frumuseţea lor şi pentru utilitate sau pentru viteză? Aveţi pasiunea vitezei?

Nu, nu am această pasiune. Îmi plac maşinile frumoase.

S-a întâmplat vreodată să luaţi vreo amendă în Constanţa?

În Constanţa nu. Să nu exagerăm. Am mai luat... te mai prinde radarul, normal că la noi, ca să ajungi la Bucureşti, până să ajungi pe autostradă, mergi cu 50 la oră prin localităţi şi nu este prea în regulă.

Care a fost cea mai mare viteză cu care v-a prins radarul?

Nu mai ştiu să vă spun. N-am stat să reţin asta.

De când aveţi permis?

Din 1991. Sau ’90.

Şi aţi încercat vreodată să mituiţi poliţiştii pe stradă, aşa cum se practică?

Eu sunt în viaţa publică din 1996, eram deputat, era suficient pe vremea aceea, dacă te oprea un poliţist, să-i spui că eşti deputat şi să te lase în pace. Nu prea am avut probleme de genul ăsta.

Se aud zvonuri... Ce aţi alege, Cotroceni sau Brazilia?

Nu ştiu, mai vedem. Sunt foarte mulţi care ar vrea să mă înham la o candidatură la preşedinţie, dar sincer să fiu, gândindu-mă la ceea ce presupune, nu prea mă atrage.

Foştii vecini au pariat că veţi alege Brazilia, spunând că „lui Radu îi place căldura, îi place soarele“.

(râde) Au dreptate!

Niciun comentariu: