duminică, 23 noiembrie 2008

Povestea cele de-a treia soţii ;))

aseară mi-a povestit alina o super chestie, desprinsă parcă din telenovela Clona. să mor dacă am mai văzut aşa ceva. buuun. te un site oarecare, zuza mea a primit o invitatie de prietenie de la un anume arab. nu s-a purtat nici o discuţie, nu s-a intrat in niciun amănunt, nu s-a întâmplat nimic. însă, la câteva zile apare un mesaj:

From:SHARA
To:Me
Date:Nov 20, 2008 2:31 AM
Subject:super poza ai Alina si...
Message:
super poza ai Alina si vad ca sotul meu Djamel H o adora suntem deja 2 sotii poti veni linistita daca asta doresti

.... urmat de un altu...

From:SHARA
To:Me
Date:Nov 20, 2008 5:23 PM
Subject:deasupra pozei tale de pe...
Message:
deasupra pozei tale de pe plaja este sotul meu DJAMEL H CREDEAM CA ESTI INTERESATA SA VIIIIIIIIIIIII AICI IN ALGERIA CA A III-A NEVASTA, DACA NU AI FI INTERESATA NU AI FI IN PROFILUL LUI, ARE 51 DE ANI IMPLINITI IN 17 NOVEM. TREI COPII CU O NEVASTA ALGERIANA SI TREI CU O ROMANCA SI MAI DORESTE CEL PUTIN 6 DE LA ALTE 2 NEVESTE, SUCCES , SI SA STII CA NU GLUMESC, AI IN FATA UN AFEMEIAT NOTORIU


totul s-a terminat aşa ...

From:SHARA
To:Me
Date:Nov 22, 2008 7:44 AM
Subject:Re: deasupra pozei tale de pe...
Message:
in cazul asta stergel din lista ta pt ca el asta intentioneaza , eu am acceptat fara sa stiu , dar asta nu are importanta m-am obisnuit si-l iubesc , dar incerc sa previn diverse persoane pt a nu pati ca mine......... ei au dreptul la 4 neveste, si iubire nu exista ci sex si procreere, te rog sa ma scuzi daca te-am deranjat si poate am uitat romaneste sa vorbesc bine.

tanti asta are 41 de ani şi cică este soţia lu` nenea :D o puteţi vedea aici: http://www.tagged.com/mypage.html?uid=394816970

nenea este şi el un deosebit: 48 de primăveri şi look de star de la bollywood (http://www.tagged.com/mypage.html?uid=4559256804)

întrebarea mea: Cât de nebune şi de disperate pot fi unele femei???

Niciun comentariu: