miercuri, 2 aprilie 2008

No more summit in my life!


Jur că m-am săturat de summit-ul lor. Nu mai pooot, nu mai vreau! GATA! Serios. Atâtea pregătiri pentru ce? A explicat cineva omului de rând ce înseamnă summit-ul ăsta pentru noi? Fac abstracţie de informaţiile pe care le primesc eu, îmi închipui că am vreo 65 de ani şi mă uit la ultima telenovelă apărută pe piaţă.
Oare aş avea de unde să ştiu ce-i cu summit-ul sau aş avea o droaie de cunoştinţe despre panseluţele şi lalelele plantate ca să-l întâmpine pe Bush?! Şi nu mi-ar păsa de nimic, sincer. Numai că un post de televiziune arăta, la finele săptămânii trecute, cum s-au pregătit polonezii pentru evenimentul similar, pe care l-au găzduit în urmă cu ceva ani. Văleu, nene! Ziceai că-s în timp de război.
Nu am văzut decât militari, tancuri, ziceau ceva de avioane, elicoptere... oricum, cam de trei ori mai multe decât ar avea România. Şi multă lume zice, mai mult în glumă, că n-ar fi exclus să se întâmple, Doamne fereşte, ceva, cu măsurile noastre „sporite“ de securitate cu tot. Să sperăm că nu va fi cazul. Pentru că, dacă se va întâmpla ceva, nici apa tuturor mărilor şi oceanelor n-o să ne mai spele.
Oricum, se pare că românul se ghidează după cunoscutul dicton „Make love not war“ şi că primesc orice inamic sau eventual pericol cu lalele şi panseluţe, în loc de arme. Poate fi şi asta o perspectivă... Oare o fi pe gustul lui Bush şi al lui Putin?

Niciun comentariu: